Jak z pomysłu zrobić dochodowy biznes- warsztaty z projektowania biznesu, dla początkujących
- 19
06.2017
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie pn. „Jak z pomysłu zrobić dochodowy biznes- warsztaty z projektowania biznesu, dla początkujących””
Termin: 19.06.2017 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114)
Celem szkolenia jest poznanie zasad skutecznego budowania biznesu, metod zwiększania potencjału rynkowego pomysłu biznesowego oraz metod skutecznego oddziaływania na rynek. Uczestnicy przygotują koncepcje biznesową swojego pomysłu.
Szkolenie jest przeznaczone które mają pomysł na biznes, które planują prowadzić własną firmę, które szukają pomysłu na skuteczne działanie biznesowe. Szkolenie jest skierowane do osób prywatnych i dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą wiedzieć co robić, by planowana działalność przyniosła oczekiwany efekt biznesowy. Szkolenie jest przeznaczone dla tych, którzy chcą sprawdzić czy ich pomysł ma potencjał rynkowy i co trzeba zrobić, by go zwiększyć.
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy poznają nowe treści podczas ćwiczeń i pracy warsztatowej. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników.
Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Doświadczony trener i konsultant, specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą tradycyjną i internetową. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem oraz 10-letią praktykę w prowadzeniu własnej firmy konsultingowej lukaszuk.com. Realizowała ponad 30 projektów sprzedażowych. Prowadzi blog o zarządzaniu sprzedażą.
Godzina | Temat zajęć |
9.00 – 9.15 | Powitanie i wprowadzenie do szkolenia. |
9.15 – 10.30 | Jak zarabiać na pomyśle? Wykorzystanie modeli biznesowych do określania skutecznego sposobu działania na rynku. |
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15
| Analiza pomysłu, planowanego produktu, usługi pod kątem sprzedażowym (wartość, konkurencyjność, dotarcie , bariery wejścia) |
12.15 – 12.30 | Przerwa |
12.30 – 14.15 | Prognozowanie kosztów i przychodów planowanego biznesu Określanie ryzyk planowanego biznesu i metod ich zapobiegania. |
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Wybór optymalnego systemu sprzedaży. Metody dotarcia i oddziaływania na potencjalnych klientów. |
16.00 | Zakończenie szkolenia |